Dit is hoe wij zijn begonnen…

Docenthuren.nl is opgericht door Michael Boekee en Paul Scholtz als antwoord op het grote tekort aan docenten in het onderwijs.

Met meer dan 60 jaar gecombineerde ervaring in beveiliging, politie en onderwijs, hebben zij hun uitgebreide netwerken benut om een divers en warm netwerk op te bouwen, rijk aan vaardigheden en met directe connecties bij verschillende scholen.

Vanwege de beveiliging- en politie achtergrond, lag de focus van docenthuren.nl in de eerste instantie op vakken die hieraan waren gerelateerd. Al snel kwamen de aanvragen van onderwijsinstellingen voor andere vakken binnen. Generieke vakken, keuzedelen, trainingen op maat enzovoorts.

.… en dit is hoe wij werken!

Onze aanpak is dynamisch en aangepast aan de moderne onderwijsbehoeften. Wij hebben over de jaren heen een uitgebreid netwerk van onderwijsprofessionals en experts uit het bedrijfsleven opgebouwd om snel de juiste docenten te matchen met onderwijsinstellingen. We evalueren zorgvuldig de vaardigheden, ervaring en beschikbaarheid van kandidaten om ervoor te zorgen dat we de beste match bieden voor elke specifieke behoefte.

Ons systeem is ontworpen om efficiënt te reageren op zowel onmiddellijke als lange-termijn onderwijsbehoeften, waarbij we voortdurend streven naar uitbreiding van ons netwerk. Door zowel reguliere als hybride docenten in te zetten, bieden we flexibele oplossingen die snel ingezet kunnen worden. Dit stelt scholen in staat om zonder vertraging kwalitatief onderwijs te blijven bieden.

Docenthuren.nl waarborgt de kwaliteit van onderwijs door gekwalificeerde docenten te leveren die niet alleen aan de normen voldoen, maar ook praktische kennis en ervaring naar het klaslokaal brengen. Dit helpt bij het dichten van het gat tussen theorie en praktijk en verhoogt de onderwijsstandaarden voor studenten.

Kwaliteitsonderwijs voor iedere student zonder kennis achterstand en zonder leraren tekort.

Er bestaat helaas een verschil tussen de kwalificaties waarmee studenten afstuderen en de eisen die het bedrijfsleven stelt. Dit leidt vaak tot de noodzaak voor aanvullende opleidingen. Verder heeft vergrijzing geleid tot een tekort aan leraren en daarmee samenhangende studieachterstanden. Vervangende docenten, die niet gespecialiseerd zijn in het benodigde vakgebied, zijn slechts een tijdelijke oplossing die het probleem niet daadwerkelijk oplost.

Wij streven ernaar om deze uitdagingen aan te pakken door een brug te slaan tussen de theorie en de praktijk. Dit doen we door zowel ervaren onderwijsprofessionals als hybride docenten uit het bedrijfsleven in te zetten. Onze missie is om onderwijs te bieden dat studenten direct voorbereidt op de arbeidsmarkt, zonder de noodzaak voor verdere opleiding.

Wij maken gebruik van een uitgebreid netwerk van onderwijsprofessionals en experts uit het bedrijfsleven om snel de juiste docenten te koppelen aan onderwijsinstellingen. Dit omvat het evalueren van vaardigheden en ervaring om de beste match te vinden voor zowel onmiddellijke als lange-termijn onderwijsbehoeften.

Met een sterk team van diverse en gekwalificeerde docenten, hebbe wij een netwerk opgebouwd dat in staat stelt om snel en effectief te reageren op de behoeften van onderwijsinstellingen. Door continu ons netwerk uit te breiden en te versterken, werken wij aan een toekomst waarin kwaliteitsonderwijs toegankelijk is voor iedere student, zonder kennistekorten of lerarentekorten.

o1